Tuesday, February 26, 2013




"පෙරලුන පිට"
____________________

උදේ 7.00 ට විතර පනගන්ව ගත්ත බයිසිකලේ,
මම කිමි 10 කට වඩා ආවේ නැ. පැදිල්ල නැවතුනා. හුලං ගිහින්..

 මම බයිසිකලේ තල්ලු කරන්න පටන් ගත්තා. ලගම තියෙන
වින්කලේ වහල. ඊලග එකට ටික දුරක්
මම ටික කීවේ කිලෝමීටර් 4 කට.

දකුණු පැත්තේ තියෙන්නේ ගාමන්ට් එකක්. ලස්සන ගෑනු ළමයි පාරේ පාවෙනවා වගේ. පුදුම සැහැල්ලුවක්. මමත් සැහැල්ලුවෙන්න හිතුනා.

උදේට ලැබෙන හිරු රශ්මිය හරිම අපූරුයි.
අහල තියනවා ඒකේ ‘ඩී‘ විටමින් තියනවා කියලා. හිරු එලිය ටිකක් වත් ලැබෙන් නැති ශීත රටවල මිනිස්සුන්ට වඩා අපි කොච්චර වාසනාවන්තද
පන ගහන හිරු රශ්මිය. මම ආශාවෙන් වින්දා.

පොඩිකාලේ කොච්චර අව්ව තිබ්බත් අපි දුවනවා. හේතුවක් නැ.
අව්වට දාන දාඩිය බිංදු වේගෙන් දුවනකොට වදින, හුලගට සීතලක් දැනෙනවා. හෙල්මට් එක අස්සෙන් වැටෙන දාඩිය බිංදුව මට පොඩිකාලේ මතක් කරා. මම වයිසරය ඉස්සුවේ එහෙම සීතල හුලගක් බලාපොරොත්තුව.

හිතෙන දේ සපල වෙන එක කොච්චර දෙයක් ද. හයියෙන් ගිය බස් එකක් මගේ ප්‍රාර්ථනා මල්ඵල ගැන්වුවා. දාඩිය මුසු දූවිල්ල. හරියටම රුසියානු නවකතාවක් වගේ. මට සියුම් ආම්භරයක් දැනුනා.

ටිකක් කන්ද, බයිසිකලේ හැනඩ්ල් එක අල්ලං ඉන්න මගේ අත, මටම පේන්න ගත්තා. නහර ඉලිප්පිලා. ස්ටැලෝන්ගේ වගේ, ඇත්ත තමයි. ඒ අය නළුවෝ, ඒත් අපි එහෙමද නළුවෝ නොවන සැබෑම විරයෝ, මම අත තවත් හයිය කර ගත්ත, මාර ෆිට් එකක් දැනෙන් ගත්තා. ඉස්සර අපි ජැකීචෑන් ගේ චිත්‍රපටියක් බලල එන්නේ අත් මිටි මොලවන්. සීයකට උනත් ගහන්න පුළුවන් මානසිකත්වයකින් . මම පාරේ එන කෙල්ලන් දිහා බැලුවේ සීයකට ගහල එන බැල්මෙන්. ගහල කීවේ අතින් පයින්.

දාඩිය දාල නිසා මම අතට කොටටම නමා ගත්තා වැලමිටට ටිකක් උඩින් ටිකක් තද වෙන කොට අමුතුම ගතියක් එනවා. ‘බොඩිෆිට්. ‘ රජකාලේ හමුදාවල අයගේ අත් ගොබයට පිත්තල විල්ලුවක් දානවලු. හරි, ඇත්ත තමයි. එතැන තද උනාම අමුතුයි. මම අයේ අත හිරට තියෙන කමිස ගන්න ඕන. ඒක මාරයි.

උදේට නැගිට්ටම බඩ ටිකක් එල්ලා හැලෙන ගතිය මෙහෙම යනකොට දැනෙන් නැ. මම බඩ දිහා බැලුවා. අප්පා ඒක ලෑල්ලක් වෙලා. නියමයි. ටිකක් උදේම නැගිටල සයිකල් එක තල්ලු කරානං ‘එයා‘ ආදරේට වත් මට බඩා කියන එකක් නැ.

‘හැන්ඩි කොල්ලා‘ කී දෙනෙක් එහෙම හිතුවද දන් නැ. ටිකක් ආඩම්බර වෙන්න ඕන. හැමෝටම හිනාව දාන්න නරකයි. මම හිතට පොඩි තරවටුවක් කරා.

‘සැනසුම ටයර්‘

මම මේන් ස්ටෑන්ඩ් එක ටයර් මාරු කරන මල්ලිටම ගහන්න කියලා, සයිඩ් ස්ටෑන්ඩ් එකට බයිසිකලේ බර දීල, ලග තිබ්බ පුටුවට බර දුන්නා...

-----------------------------
මල්ලී පැච් යන් නැති වෙන්න කරන්න දෙයක් තියනවද ?

ඇහුවා නෙවෙයි මට ඇහුනා...........

No comments:

Post a Comment

අදහස් උදහස් සමසිතින් විද ගනිමි